Regulamin używania Admina: <br> REGULAMIN ADMINA: <br>
1. Każdy admin MUSI być zarejestrowany na forum ! <br> 2. Nie nadużywaj praw Administratora. <br> 3. Zachowuj się kulturalnie na serwerze i na forum. <br> 4. Admin, widząc niespokojną atmosfere na serwerze musi ją uspokoić. <br> 5. Gdy na serwerze jest więcej niż jeden admin to każda decyzja ma być podejmowana wspólnie. na admin czacie (say_team @ treść) <br> 6. Staraj się w miarę regularnie (przynajmniej raz na 2-3 dni) odwiedzać forum. <br> 7. Nie robimy "na siłę" miejsca swojemu koledze. NIE MASZ KOGO KICKNĄĆ to nie kickuj. Niech kolega sobie czeka albo kupi slota ! <br> 8. Nikt inny oprócz Ciebie nie może korzystać z Twojego slota/admina (czy to brat, siostra, dziadek, babcia, wujek, ciocia, NIKT!). <br> 9. SAY ADMIN sluzy do upomnienia danego gracza badz tez o poinformowaniu graczy bedacych na serverze o jakiejs wazne sprawie, Nie uzywamy admin say'a do wyrazania swoich emocji jak tez opisywania co robimy teraz w domu <br> Stracić admina można szybciej niż się go zdobyło. <br>
Nie chcesz stracić Admina? <br> To musisz przestrzegać zasad a w szczególności tej: <br> Nie nadużywaj praw Admina. <br> Admin nie jest do zabawy, lecz do utrzymania porządku i przyjaznej atmosfery na serwerze. <br> Każdy admin odpowiada sam za siebie i za swoje czyny. W logach nic nie można ukryć więc wszystko widać kto jak adminuje. <br> Jakiekolwiek karanie gracza dozwolone jest tylko wtedy gdy podacie powód przed lub w czasie usuwania delikwenta z serwera. <br> Każdy admin powinien być wzorem, jednak zdarzają się potknięcia (jesteśmy tylko ludźmi). <br> Dostając admina jesteście zobowiązani do reagowania na wszelkie łamanie regulaminu. <br> Jednak ta posada nie daje Wam możliwości do nadużywania funkcji admina. Spory, kłótnie załatwiacie prywatnie po za serwerem, w razie sprzeczek na serwerze lub forum zostaną wyciągnięte surowe konsekwencje. CAŁOWAĆ WAM SIĘ NIKT NIE KARZE, ALE MACIE SIĘ SZANOWAĆ! <br> Gdy widzicie, że inny admin przekracza swoje uprawnienia i łamie wyżej wymieniony regulamin przedstawcie zebrane dowody na forum (w postaci: screen, .dem etc.). i przekazuje wszelkie info do PetruS'a <br> Kilka wskazówek bezpiecznego adminowania: <br> 1. Nagrywaj długie i konkretne demka cziterom, aby mieć dobre dowody, gdy delikwent złoży skargę na forum. <br> 2. Jeżeli nie jesteś pewny swojej decyzji, a inny admin dostępny jest na serwerze - poproś go o pomoc. <br> 3. Nie banować za złe staty, nie banować za lamienie, nie banować za to, że ktoś jeszcze nie przeszedł mutacji (chyba, że łamie regulamin krzycząc przez micro). <br> Za nie stosowanie się do regulaminu admina, admini otrzymują upomnienia oraz ostrzeżenia. Za 3 ostrzeżenia admin traci flagi. Ostrzeżenia adminów zerują się po 6 miesiącach. <br> Wartości ostrzeżeń: <br> 1. Łamanie regulaminu serwera - 1 ostrzeżenie. <br> 2. Nadużywanie praw administratora - upomnienie, później 1 ostrzeżenie. <br> 3. Brak kultury u adminów - upomnienie, w przypadku powtarzania się tego 1 ostrzeżenie. <br> 4. Brak reakcji na łamiące regulamin sytuacje na serwerze - 1 ostrzeżenie. <br> 5. Brak konsultowania się z innymi adminami, w przypadku spornego bana - 1 ostrzeżenie. <br> 6. Nie odwiedzanie forum (nawet raz na 3 dni) - najpierw upomnienie, później 1 ostrzeżenie. <br> 7. Ban bez demka - 1 ostrzeżenie. <br> 8. Korzystanie z flag admina przez inną osobę niż na którą dany jest admin (np. brat) - 1 ostrzeżenie. <br> 9. Niesłuszne bany dla graczy - w przypadku ciągle powtarzających się niesłusznych banów - 1 ostrzeżenie. <br> Zmiany wprowadzone dnia 6.kwietnia 2010: <br> 1. Ban innego admina - ostrzeżenie <br> 2. Kłótnia między adminami - ostrzeżenie dla jednego i drugiego <br> 3. Nie zachowanie zasad mapy przez admina - ostrzeżenie <br> 4. Ban za w/w powody w terminach większych niż tam napisane - upomnienie nawet ostrzeżenie
|